חנות סטיב מאדן

אזור מיוחד באתר – חנות סטיב מאדן

בית האופנה “סטיב מאדן” ידוע בסגנון האמריקאי מודרני שלו, זה שהפך אותו לטרנדי ועכשווי ביותר. כעת אין צורך לצאת מהבית על מנת למצוא עסקאות משתלמות על פריטים של “סטיב מאדן”, באתר החנות של ZICO תמצאו אזור מיוחד לבית האופנה האמריקאי ותיהנו ממחירים שווים ומשלוח עד הבית.

אופנת אינסטגרם

חנויות סטיב מאדן הוקמו לאחר שמייסדה, הנושא את אותו שם, החליט לפרוש מלימודי רפואת שיניים ולהקים בית אופנה. השאר היסטוריה, החנות הפכה לרשת, שהפכה לאימפריה שמכתיבה טרנדים עולמיים. כיום ניתן להיתקל בבגדים של בית האופנה כמעט בכל ביקור ברשתות החברתיות בשימושם של הכוכבים הגדולים בעולם. “סטיב מאדן” מייצרים בגדי נשים, נעליים, תיקים אקססוריז ועוד. הכל באיכות הטובה ביותר ובעיצובים ייחודיים.

המגוון שלנו

בחנות שלנו תמצאו מגוון פריטים מבית היוצר של “סטיב מאדן”: נעליים, טופים, בגדי גוף ועוד. הקנייה באתר מבטיחה חוויית רכישה ייחודית כאשר הפריטים מוצגים בתמונות מפורטות, מערכת ההזמנות נוחה ויעילה, תקבלו משלוח מהיר של עד כ-5 ימי עסקים ותיהנו ממדיניות החזרות ברורה. הזמנתן ולא הייתן מרוצות מהפריט? ניתן להחזירו או להחליפו בעזרת שליח ללא צורך לצאת מהבית.

ZICO-FASHION – חנות אתר – סטיב מאדן

בחנות שלנו תמצאו מגוון פריטים של המותגים המובילים בעולם, במחירים אטרקטיביים ומשתלמים. הזמינו עכשיו והצטרפו לקהל הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר: 04-6551725.